уторак, 4. април 2017.

The Versatile Blogger Award

Svi znaju onu čuvenu rečenicu ...and Oscar goes to..... Uvek sam se pitala kako se oseća onaj koji u tom trenutku dobija Oskara. Da bih stekla bar malo utisak kako to izgleda pobrinule su se njih dve, Mirna i Nega.
Drage moje, ja sad kao da sam dobila Oskara, toliko sam srećna što ste se mene setile. Da me se niko nije setio bilo bi očekivano jer sam shvatila da je ovo jedna blogovska šuma i da je teško pobrojati svo drveće u njoj.



Sada je red da se poštuju i pravila igre:
  1. Zahvaliti se blogeru koji vas je nominovao
  2. Nominujte do 15 blogera (možete manje ali ne više) i obavestite ih
  3. Podelite sa svima 7 činjenica o sebi
  4. Objavite sliku nagrade u svom tekstu i ova pravila
Sada treba da ispunim onaj deo o sebi, i to je dosta teško. Nešto ste do sada i sami zaključili ali da sada preciziramo:
  • Blog sam počela da pišem tajno i za to niko od meni bliskih ljudi nije znao nekoliko meseci. Prvo sam rekla mužu a sada zna nekih desetak ljudi iz mog okruženja, ostali se prave mrtvi.....
  • Mama sam troje dece na šta se u ovoj našoj Srbiji gleda i ovako i onako....
  • Ne volim tužne filmove i uvek plačem pa sam napravila listu crnih filmova koje sam jednom gledala i ne bih više, zbog svog mentalnog zdravlja....
  • Plašim se letenja avionom i izdržim tri sata maksimalno, sve preko tog vremena u avionu sam neuračunljiva....
  • Ne volim nikakve ekstremne sportove, vratolomije i egzibicije...
  • Moj rođendan slavi ceo svet (1.januar)...
  • Volim da pravim slatkiše a još više da ih jedem...

Sada imate malo potpuniju sliku ko je Bitnoinebitno. I ja ga upoznajem svakim danom, sa svakim novim tekstom, nekad me i iznenadi. Ušla sam u jedan blogosvet, upoznala sjajne ljude i već sam zaradila od bloga ono što se novcem ne iskazuje. Evo koga sam srela i ko mi je sve promenio život, na bolje.( Mirna i Nega su pomenute na početku teksta)

Od svega po nesto
Slucajni bloger
Magija putovanja

Ako je neko već nominovan neka ispravi moju grešku i učini igru još zanimljivijom.

10 коментара:

  1. Hvala na nominaciji. Lepo se čuti da te čitaju.
    Pogotovo sapatnice sa 3+ dece. :D
    Hvala i na novootkrivenim imenima, baš ću da prelistam.
    P.S. Jedino ta wordpress platforma nije više u opticaju za moj blog, već isto to bez wp dela u imenu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobro je da neko nije već nominovan. Ja sam shvatila da se igra odnosi samo na WP ali kad su mene nominovali onda je reših da nastavim. E sad čekam da vidim tvoju listu!

      Избриши
  2. Hvala ti puno na nominaciji. Mislim da si prva koja me je nominovala od blogera sa blogspot platforme. Dodaću te na svoj spisak. Lijepo je što si podijelila sa nama par činjenica o sebi i svaka čast, nije lako biti mama 3 djece na Balkanu. Veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi na onim zanimljivim pričama. Super ti je blog. Nigde nije lako biti majka 3 dece a u Srbiji posebno. Kada sam rodila blizance shvatila sam na koliko vrata ne mogu da prođu blizanačka kolica. To je samo tehnički detalj a možeš zamisliti koliko još ima prepreka. A koliko je lepo e to ne mogu da opišem.

      Избриши
  3. Uvek se obradujem kada čujem da više od dvoje dece imaju (i) inteligentni, zdravi, pametni, obrazovani, lepi i vredni ljudi... nekako je postalo uobičajeno na ovim prostorima u poslednje vreme da više dece rađaju oni drugi, pa počesto čujem od upućenih (psihologa, socijalnih radnika i ostalih) kako sve to vodi zaglupljivanju nacije. Šteta što se o tome javno i glasnije ne progovori, možda bi to uticalo na porast nataliteta, ali onaj kvalitetniji i jedini koji obezbeđuje napredak nacije. Msm, neka i dalje mnogo dece rađaju i oni, malo pametni, lenji, neinteligentni i ostali, ali jedino porodice kao tvoja mogu obezbediti da se ova nacija ne pretvori u... znaš već šta želim da kažem, ali neću da mi se možda ne zameri i pridoda i ono što ne mislim. U svakom slučaju, svaka tebi čast!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ne poznajem puno porodica sa troje dece ali zanimljivo je da znam dosta koji imaju jedno dete i imaju sve predispozicije za više(maetrijalne i tehničke).Zašto nemaju više to je pitanje za njih i mislim lična stvar svakog ali ako mene pitaju, mnogo je lepo kad ih je više. Ja sebe ne doživljavam kao nešto posebno ali mi je mnogo nepoznatih ljudi prišlo i čestitalo. Tada kažem sebi pa to je stvarno velika stvar ali meni je najnormalnija. Hvala Nego za sve što si napisala!

      Избриши
    2. Код нас у крају има баш доста породица са троје па и четворо деце. Код Ане у одељењу две маме чекају треће...
      Код мене на послу такође има неколико жена са троје, једна са четири, једна с шест...
      Има нас, али смо углавном сви из неких својих разлога одлучили да их имамо толико, па сматрамо да не треба да се тиме хвалимо ;)

      Избриши
    3. Suzo, drago mi je da se više nas odlučuje za troje i više dece. Znaš da je teško ali je tri puta lepše😊, ali nećemo da se hvalimo

      Избриши
  4. Gledala sam prošle godine na youtube video o jednoj njemačkoj obitelji sa (ako se dobro sjećam) devetero djece. Pratili su ih više mjeseci, u svim mogućim situacijama. Predivna priča i još divniji ljudi. Ali razumijem te, ja sam nekad znala glasno reći da bi htjela troje djece, pa su neki prokomentirali: pa je li ti dvoje nije dosta?!
    Imamo dosta toga zajedničkoga, i ja tulim na tužne scene u filmovima, zadnji put sam dušu isplakala gledajući film "Lav" :/ Ekstremni sportovi, hmmm, 0 bodova :D. A što se tiče toga tko zna da pišem blog, osim muža i djece, nitko od familije. Mislim si, da ih zanima tema, sigurno bi i sami naišli na njega.
    Drago mi je da sam slučajno naišla na tvoj blog, a sad se već osjećam kao kod kuće tu :)

    ОдговориИзбриши
  5. Zaboravila sam da kažem da umem da se rasplačem i zbog lepih reči😊

    ОдговориИзбриши