недеља, 20. август 2017.

Budimlijska avantura

Pogled sa naše terase
Neočekivana nagrada, portala Roditelj Srbija i Kluba Budimlija, ispunila je jednu želju koja je odavno bila spremna i čekala trenutak kada da se ostvari. A kada se tako iznenada ostvarila rešila sam da je malo nadogradim. Ovu zamisao nisam odmah saopštila mužu jer je on vozač a ta nadogradnja se najviše ticala njega i kilometraže. Zato sam je iskusno predložila pred sam put, i naravno, pristao je. Naša nagrada bila je pansion u Klubu Budimlija a ja sam malo obogatila program i dodala posetu Tršiću, jer to nam je usput. Iz Budimlije nastavljamo putovanje ka etno selu Sunčana reka na Drini a usput da malo svratimo do Banje Koviljače. U povratku sa Drine je poseta Gučevu jer pogađate, i to nam je usput, samo 10 kilometara sa glavnog puta.

Naša odrednica Klub Budimlija nalazi se par kilometara od Tršića, a kako smo se tamo proveli pročitajte ovde. Mi smo uz pomoć navigacije lako pronašli ovo skriveno mesto. Ako nemate navigaciju tu su vredni seljaci koji su još sigurniji putokaz od GPS-a. Još na ulazu smo shvatili da je neko želeo da lepotu ovog sela podeli sa svetom a naročito sa decom.



Dečiji kutak u šumarku
Na blagoj padini iznad potoka su dve zgrade za smeštaj gostiju, tik pored šumarka. Do samog potoka, koji se zove Budimlija, je bazen sa ležaljkama i suncobranima koji su besplatni za goste. A između potoka i bazena red stražara crnih jova koje svojom krošnjom prave hladovinu. U šumarku je carstvo za decu, igraonica u prirodi, drvene kućice povezane mostićima, tobogani, zečevi, golubovi, koze...Neko je baš želeo da stvori dečije carstvo i što je dobro, ne odustaje od ideje. Rade tek godinu dana. Ako nastave ovako volela bih da ih posetim za par godina. Na njihovom sajtu Klub Budimlija možete pogledati celokupnu ponudu i izgled soba. Hrana je bila super, meni su favorit bili uštipci, mužu ciganski kotlet a klincima špagete i gulaš.

Nedaleko od hotela nalazi se prelep vodopad Skakavac do kojeg vode zanimljivi putokazi. Klinci su posustali pa nismo uspeli da se lično uverimo u njegovu lepotu. Svaki dan postoji zanimljiv program koji je predviđen za goste kao što je logorovanje ili šetnja hajdučkim stazama a za decu su tu animatori. Organizuju se izleti do Tršića i manastira Tronoša.
izvor: www.klubbudimlija.rs

Svaki kutak ovog mesta ima neku zanimljivost, a tu su i table sa obaveštenjima o događajima, znamenitostima i ličnostima tog kraja kao što je Momčilo Gavrić, koji je sa 8. godina bio najmlađi učesnik I svetskog rata.

Prava mala seoska oaza za beg od gradske sredine i opuštanje u prirodi dok su deca zauzeta raznim sadržajima. Nažalost naš boravak je trajao kratko, i to je jedina zamerka naše dece. Nastavili smo našu avanturu ka Drini i etno selu Sunčana reka ali pre toga smo svratili u Banju Koviljaču da bi smo se okrepili na plus 40. stepeni. Na povratku kući posetli smo Gučevo i osvežili neka znanja iz istorije. A o našim utiscima o ovim mestima pročitajte ovde.
Tabla sa obaveštenjima

Puno toga smo videli za dva dana ali smo mnogo toga i propustili. To je samo razlog više da ovim krajem prokrstarimo još koji put.

Ovaj tekst nije sponzorisan i nastao je iz želje da možda neke skrivene lepote Srbije budu otkrivene i rado posećene. Fotografije su iz privatne arhive.

8 коментара:

  1. Divno! Baš sam planirala da skoknemo uskoro!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti za komentar. Mi smo posetili i Tršić, malo bili u Banji Koviljači i skoknuli do Sunčane reke na Drini. Imaš u tekstu linkove pa možeš da vidiš i kako nam je bilo.

      Избриши
  2. Super. Čula sam za Budimliju kada si ti dobila nagradu, a ovo što si opisala odličan je razlog da tamo nekad i navratimo. Samo još da su te slike veće...

    ОдговориИзбриши
  3. Super je ako se doda i izlet u Tršić i odlazak na Drinu jer je sve jako blizu. Tako da se može napraviti zanimljiv izlet. Hvala za sugestiju, povećala sam fotografije.

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam htela da tamo idemo ovog leta, ali sam odustala zbog cena. Takođe, na odgovor-mejl sam čekala 2 nedelje, i ne bih ga ni dobila da nisam pozvala telefonom. Vidim da je lepo, zato sam se i raspitivala, ali malo mi je neposlovnost uprskala prvi utisak...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Jelena za komentar.Lepo je i dosta se i dalje radi. Imaju dobre ideje, nadam se da će finansijski to moći da isprate. Uvek može da se nađe neka zamerka ali sam bila i na popularnijim mestima i viđala razne propuste tako da smo bili zadovoljni. Interesanto je po mom mišljenju za mlađu decu. Neodgovaranje na email je stvarno neposlovno sa njihove strane.

      Избриши
  5. Naša lepa Srbija! Nisam znala za ovo mesto i sada ga imam u planu. Inače, Drina nam je redovna destinacija.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa to je bas blizu,mozete nekad da svratite.Polako se otkrivaju sve njene lepote.Hvala jos jednom.

      Избриши